var på stan

Var på stan i dag efter skolan. fixade en ny bh som jag var och provade för någon vecka sedan. Jag som har så gigantiska (lite till överdrift) pattar måste special beställa bh:ar. Tydligen så hade jag storleken 70DD.

Hittade en massa andra saker på rea så jag blev lycklig :) Hittade en vit skjorta på gina och en tunn stickad tröja på vila och ett halsband med en uggla på ur & penn. Sen så fick jag tag på det jag skulle köpa också ett henna shampoo så jag slipper färga håret stup i kvarten. Det var nog allt. får lägga ut lite sen ska fota blusen och koftan jag köpte på RK i Luleå också.

fick i alla fall många skeptiska blickar på min sjal turban som jag hade men fick också massa trevliga kommentarer också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0