Yo Yo!

fredag eftermiddag och jag har varit duktig och städat min lägenhet. om en timme ska jag dra ihop alla grejer som ska med till luleå stad. funderar på om jag glömt något. jo kanske man kanske ska ta med sig några snygga klackar till helgens festligheter, ska ju faktist fira en 18 åring! :)

helgen kommer nog se ut ungefär såhär:
Fredag (idag): kommer med bussen till lueå kring 16 sen ska jag till mormor och morfar och moa till jocke. kanske att jag plugga lite.
Lördag: så kommer jag och moa träffas på stan shoppa lite smått. sen ska vi äta middag, om det är mormor och morfar som bjuder det ver jag inte. sen 22.00 ska vi till magasin 3 och se på movits! kvällen slutar kl03.00 och då ska vi hem till mormor morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0