awesomeness

kände att det inte riktigt gick vägen då jag skulle börja plugga. men vad fan hade jag tänkt mig när jag börjar på något som jag ska skriva prov på i morgon!? men jag gav inte upp, verkligen inte. så jag drog fram min formelsamling och hips vips så klickade det alla mina matte skills kom tack vara my beloved formelsamling! och nu är jag ett proffs! eller kanske. tar en paus nu så man inte nöter ut allt smart på en gång måste ta mig lite luft så kanske jag blir jävligt smart istället för bara smart?! det låter ju för bra för att vara sant men let's do it!! 

har en jädrans bra film som ska laddas upp som jag filmade på utklädningsdagen på skolan. det är petter och henke eller jag menar voldemort och dombledor eller nått :) enjoy!


Kommentarer
Postat av: mos

vettu maja jag förstår den där känslan! jag har inte fattat ett skit av matten sen typ jul, men nu i veckan har jag fått nåt konstigt att jag bara pluggar matte hela tiden, och plötsligt så fattar jag typ MASSA!! :O

2011-05-11 @ 22:52:50
URL: http://prinsmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0