fuckingfuckfufuufufufufufufufuufuuuuu

ärligt talat så känner jag mig jääääääävligt ensamen just nu. det känns så jäkla tråkigt att sitta här själv i mina 31m^2 på min egen födelse dag. mer festligt kommer det inte att bli. om man nu inte kallar ekologin festlig så måste jag plugga på den om alla dessa förbannade ekosystem (insjön, havet, våtmarker och skog) yey! jag är så lycklig, NOT. men kan iallafall trösta mig med att jag har en hel daim tårta för mig själv och att se film själv är ju faktist ett av det skönaste som finns, att slippa bli störd på oljud och sånt skit.

ja ja jag vet att det kanske inte det roligatse att se film själv men vad fan gör man om ingen vill/kan komma?! och allt är redan klappat och klart. det känns lika meningsfullt som att bli grattad på facebook.... äh vad fan jag tycker synd om mig själv och alla vet att typ helften av grattiskommentarerna är, tja.. inte äkta får man säga så? för vem fanken skulle egentligen kommaihåg att jag fyller år just i dag? jo kanske mina närmaste vänner inte en kotte mer.

nä jag är inte bitter.. hoppas resten av dagen/ kvällen blir bättre.

au revoir suckers!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äh ge dig nu surpuppan! de är din dag idag låt ingenting förstöra det! :)

2011-05-29 @ 18:12:00
Postat av: Marre

de skal inte vara lätt, du får väl fira till helgen ? :)

2011-05-29 @ 18:12:51
URL: http://heartbeat.svenskablogg.se/
Postat av: Äman

Jag kom ihåg alldeles av mig själv ! :D <3

2011-05-29 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0