nä mat är nog inget för mig tror jag... :(

ah, nu vet jag typ nästan exakt vad jag ska ha på mig på utklädnings festen! halellujah. skulle laga mat i dag och det gick skit för min bajs brandvarnare tål inte ett skit och att jag har en flekt som är skit och då menar jag verkligen skit! den sitter typ på väggen och drar inte ut oset ur rummet som en normal fläkt gör, den "spolar" ut all os i hela lägenheten så jag måste ha alla fönster på vidgavel! så om ni går förbi en lägenhet med alla fönster öppna vid sådär middagstid, dag kan vara jag som lagar mat.



ja jag tänkte att det är lite roligare om jag lägger ut en bild på dagligalivet ist för en massa 70-tals bilder! jag menar bara för att jag har fått fnatt för 70-talet så behöver jag ju inte överdriva eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0