seeegt

måste erkänna att jag inte varit den bästa på att blogga i veckan! men som sagt så åkte jag och fanny till luleå i går efterskolan där vi shoppade lite och åt på baan thai. det var super kul att få göra något annat än att sitta i lägenheten och glo. hittade vad jag skulle ha och jag är nöjd får via vad jag har köpt senare i dag men jag kan säga att det är ett linne en byxdress och ett par lösögonfransar till lajvet, köpte även lite ny henna färg eftersom min är slut. tänkte visa lite bilder jag tog när jag var ute, har inte riktigt vant mig med stativet men jag lär mig snart :)

som sagt det är fel på.. blogg.se det går inte att ladda upp bilder i dag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0