var den du känner du är!

känner mig lite lustig.. gick över till ok med min navellånga beatles tröja och ett par blommiga tjats eller leggings vad man nu vill kalla det. kände att det var många som hade svårt att dra blicken från min outfit haha kände mig som en riktig 70-tals brutta i filmen almost famous, det kändes bra, coolt. jag var den som var unik, riktigt unik. 

att kanske inte alla tänkte på det viset men att jag vågade gå ut som jag ville, klä mig som jag ville. det får mig att skratta och säga ha! jag kan jag med visa vem jag är och hur jag är. det blir jag på något konstigt sätt glad över även om många funderar vad fanken jag hade på mig. men någonstans i mitt huvud så tycker jag att det är snyggt, att sticka ut och jag har senaste tiden (åren) kanske varit lite rädd, rädd för vad folk ska tycka att inte bli accepterad.

men nu tror jag att jag struntar i de tankarna för att är man bekväm så blir man automatiskt snygg. man är det man gör sig till eller det blir det man gör det till. så alla där ute som inte vågar klä sig som de vill ska strunta i vad folk tänker och klä sig som de vill! det är kanske just din stil som blir modern!

förut vågade jag klä mig precis som jag ville och det gör jag nu också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0