yep ma ass!

sitter och funderar på vad jag ska skriva men jag kommer inte på något. jag ska sätta mig med matten ett tag har ju prov i morgon, ska också packa väskan inför havsbadet i morgon så man är redo! blir nog en tidig kväll. är lite nervös inför provet jag är rädd att jag inte kan nog mycket! har bara hunnit gå igenom ett nationellt prov + dom gamla proven 2ggr.

mormor och morfar våldgästade mig i går, (vilket inte kändes super kul eftersom min lägenhet var/är kaoz) de hade med sig Max och Wivvianne. så lämnade de en prisent till mig och kom med beskedet att de ska hjälpa till att köpa ett objektiv till mig!? så snällt, jag som vill ha ett teleobjektiv! fast jag vill ha ett macro och fisheye också. men ett i taget unga dam! så i går satt jag och tittade på olika teleobjektiv på internet. hittade ett som jag vill ha :)

så nu är jag skit sugen på att fota men det finns inte tid för det. men jag lovar er det kommer garanterat lite fräscha bilder från helgen! den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0