Aug. 11, 2011

håller på med klänningen, fållar alla kanter för hand. det är ganska mödosamt kan jag lova! dessutom hittar jag små hål lite över allt och undertråden tog just slut så jag får göra lite mer innan jag fortsätter men har hunnit laga en skjorta och ett par skjorts jag köpte i helgen, bältes hällan gick nämligen sönder.

nu är jag lite i mitt esse (fortfarande exalterad över sockerströaren) men har några kakbrukar som jag fått av mormor som ska tas till öjebyn, dessa är också eller den ena är nils johan och den andra är HJ fabriken i sävjö. nils johan bruken kan man köpa för ca 60-100kr och HJ bruken för ca 100-300kr nu fattas det en del för mig på HJ men det gör inget!




Kommentarer
Postat av: En modells liv

Tjohej! :)

Vilken bra blogg! Har läst den nu i flera minuter ;)

Den här ska jag fortsätta att följa :)



Tänkte höra om du kunde vara gullig och rösta mig i

miss world sweden? :)



Sätt en 5:a är du söt!

http://deltavling.missworldsweden.org/bidrag/929bad95-721b-4c19-a7f1-0459b516d65d



KRAM

2011-08-12 @ 09:50:33
URL: http://missworldswedenstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0