mina favoriter i bloggvärlden just nu!

hej nu är håret typ brun rött? ja något liknande det är i alla fall inte lika rött som förut men det är mer brunt. lägger upp en bild senare när jag målat mina ögonbryn så ni inte tror att jag rakat bort dom.

tänkte tipsa lite om mina favorit bloggar i dag! :)



KENZA - kul blogg med massor av mode (de flesta borde veta vem det är)


niotillfem - handlar om en svensk tjej som flyttat till new york, hon har en personlig stil och lägger ut jätte många fina bilder på vad hon gör om dagarna.


idavendela - också en modeblogg, väldigt intressanta inspirations bilder och outfits



CJs - kul blogg med många personliga bilder och inspirations bilder


Lindas sminkblogg - handlar ganska uppenbart om smink, har fått väldigt många bra tips från den här bloggen!


Foki - Foki, bor i thailand tar många fina bilder och lever ett väldigt intressant liv.


systrarnabackstrom - väldigt kul att läsa dom de 5 systrarna som bloggar både om vardag och kläder, lite av varje.

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Haha, klart jag inte protesterar! Tusen tack för fina ord. :) Trevlig helg!

2011-08-12 @ 12:03:24
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

SV: Åh men det är klart man inte protesterar, tack så jättemycket! :)

2011-08-12 @ 16:56:17
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0