when it burn

hej, idag var jag inte på skolan. blev lite vad ska man säga uppskrämd i går av ett samtal jag fick och jag hade sovit dåligt natten före. så bestämde att jag inte kunde gå på skolan då, jag vet att jag borde ha gått men att inte må bra är inte särskilt enkelt. ska i alla fall gå på skolan på måndag det blir nog bra hoppas jag. visst är det inte bara enklare att bara tänka att lägga saken åt sidan inte tänka. det kan vara lätt att säga så men alla bearbetar saker på olika sätt och jag har förhoppningar att livet ska bli som vanligt som innan och det kommer ta tid och jag hoppas att inte för mycket av skolan ska drabbas då. men jag och elin har pratat och vi har bestämt en massa saker till projekt arbetet och vi ska starta till veckan, det känns bra.
inte min bild, står på bilden vem den tillhör.


cyklade in till stan i dag och fick mig ett fint bälte som passar mina pärlarmband och halsband. köpte även en liten kamera för 10kr men tyvärr finns det inte film att köpa till den i dag så det kommer vara som en prydnad i min enkla boning en fin flaska blev det också och nya batterier till den analoga kameran så nu har jag fotat en massa fint typ fanny och den fina frisyren och sminket jag gjorde på henne! jo skaffade mig en ny primer av isadora den funkade super! och ett fin fint halsband eller kanske lite udda med en gubbe som är ut skuren ur sten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0