In Arjeplog

nu är man i Arjeplog igen. i morgon blir det jobb, som vanligt är jag nervös över dagen i morgon ska nämligen jobba morgon och kväll. sen så tror jag att jag har glömt bort min kod till nyckelskåpet.. shit! men jag har en liten aning om vad det kan vara för siffror som ska klickas in. håll tummarna iaf för mig i morgon att det går bra.

ska bara jobba tre dagar men sen blir det fysikplugg och jag ska skriva färdigt min short story som skulle ha varit inne för flera veckor sen! till helgen är det marknad, vilket betyder FEST! kul kul är väldigt pep för det, längesen man var på krogen med polarna och hade kul :)

skriver mer i morgon kanske, är ju ledig typ mitt på dagen och börjar 16.30. så vi får se om jag orkar. delad tur brukar vara den tuffaste. men tur att det bara är i morgon det blir delad ;) resten är kvällar och då lär jag ju vara expert på det :) hehe man måste peppa sig själv lite ju :P

-hejs!

//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0