fungerar fett bra på mig

måste bara säga medans jag ändå kommerihåg det, har testat en massa olika hudvårdsprodukter för att min panna har vait ett pain in the ass. oren hy, finnar och stora promaskar är inte så roligt alltid. en dag tidigare i sommar så stod jag i duschen hade fortfarande smink på så jag var ju tvungen att tvätta bort det så man inte skulle se ut som en panda när man klivit ur, anyway så tog jag denhära tvålen (jag vet att man inte ska ha tvål i ansiktet!!), en hård tvål och när jag är lixom hel och ren klev jag ur duschen, torkade fejan och gissa vad!? min hy var typ fett mjuk och porerna hade minskat! tog lite ansikts kräm på de torrare partierna.
denna tvål var en slags olivtvål som man kan köpa på coop för inte mycket pengar! den fungerar på mig så jag hoppas det fungerar på er! ;)
sen så har jag ett annat tips och det är att använda (jag vet att det låter som att man tar i lite väl mycket men om det är de enda som fungerar så) 1% hydrokortison på de partier med finnar på, gör detta då max en vecka i sträck en gång per dag för huden blir tunnare av kortisonet och är inte så bra hur länge som helst. men det hjälper bra tar bort det som kan vara bakeriellt i porerna.
bild källa är google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0