kretslopp

hatar att mitt internet aldrig orkar ladda upp bilder med bättre kvalla, måste alltid göra dem mindre! :<
scarf lindex, skjorta serious sally, bälte gina tricot, jeans crocker, stövlar kadett classic viking, ryggsäck kånken fjällfräven.
som ni såg i förra inlägget så slutade jag kl13 i dag det var super skönt för jag har pluggat i ca 1h och 30min och jag ska snart fortsätta är inte riktigt färdig. vi började med en ny kurs i dag också, kretslopp. den verkar jätte rolig och ser framemot den! vi kommer att snacka om stenar!! ja jag kanske inte sagt det men jag har en liten förälskelse i stenar, har en hel skål med stenar vid sängen! xD  anyway så är jag hel tagg inför det och ska satsa på MVG i den kursen ;)
här är min outfit för i dag ;)

Kommentarer
Postat av: Cabolla

Älskar shortan!

2011-09-24 @ 16:35:07
Postat av: Jenny

HEj! Underbara stövlar! Vart har du köpt dessa? Fler foton med dem vet ja!

2011-12-03 @ 15:08:39
Postat av: Sonja

Hei!

Flott stil! Vi har akuratt startet en FB side om disse støvlene du har på:)

http://www.facebook.com/vikingkadett

2012-09-20 @ 09:53:12
URL: http://www.facebook.com/vikingkadett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0