man faller men ger inte upp för att klättra upp!

hej dagarna rullar på och jag har en soffliggar kväll i kväll. vet nog inte vad annars, har ju ingen jävla fantasi. kommer säkert att bli som förra året. jag + ensamhet = depretion. de vill jag inte, hatar att mina tankar blir som suddkorvarna som blir när man suddar med dåliga suddgummin, de blir bara fler och fler ju mer man suddar. men man kan ju faktist sopa bort korvarna. det ska jag göra. vill typ intala mig själv att jag är en kick ass brud som ingen kan komma och klanka ner på inte ens mina egna tankar! men ibland är det så svårt, håller mig sysselsatt så jag slipper tänka. hade värsta härliga kännslan att jag var oslagbar, helt fantastiskt jäkla awesome, snygg och sexig... tror ni att de höll i sig? ne. det försvann när man gick och blev förkyld. hade ju värsta pånyttfödelsen ju! nä nu jävlar ska jag utnyttja det, hatar att vara missnöjd. för egentligen är jag inte det.

JAG ÄR KICK-ASS-GRYM OCH ÄR HELT JÄKLA FUCKING AMAZING! HELL YEAH! JAG ÄR EN RIKTIG VARG KVINNA OCH JAG TAR INGEN SKIT OCH JAG GILLAR KAKOR MED CHOKLAD PÅ! DE NI!

det känns bättre, fan pånyttfödelse på befallning! yeah! har i alla fall lekt lite med några gamla bilder sen oktober 2009 som jag och fanny tog. jäsingens vad nostalgisk man blir och längtar till elevhemstiden!

Kommentarer
Postat av: mos

haha du och dina maryland <3

2011-09-08 @ 20:27:15
Postat av: helena

Vad fin bild! :)

2011-09-15 @ 16:00:38
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0