dålig dag pga käder?

i dag, i dag är jag på dåligt humör! och oroa er inte att jag inte vet varför för det gör jag. nä jag ska sprida glädje över min blogg! tänkte i alla fall så hära i morse när jag vaknade, (fast jag är förkyld och so on) så ska jag ha en jävligt bra dag och jag ska ha på mig käder jag trivs i (Y)  typ sånt som är färgglatt! men så blev det inte jag tog min grå lila klänning och se hur det blev! jag blev arg, jag är säker på att det beror på vad jag hade på mig för något!  jag kan fota och lägga in vad jag hade på mig i dag senare, men nu ska jag äta hej på er //puss Maja


har ett väääldigt ansträngt ansikts uttryck. lyckades dock inte få med benen helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0