hello old blogg!


Nu har jag bestämt mig för att byta tillbaka till min gammla blogg här på blogg.se. Min tidigare blogg hade jag på bloggagratis.se.
Om ni är sugna på att läsa mina gammla inlägg så finns dom på http://majvor.bloggagratis.se

Nog om det, olivia har hjälpt mig med bloggdesigen snygg va?  Hennes blogg finns länkad  som "olivias blogg" checka in den!  Tack än en gång!

Jag har inte bara bytt blogg jag har fått ont i halsen! Jag hoppas värkligen inte att jag blir sjuk nu!!
Jag ska åka och kolla på skolan på tisdag (28 april) så jag vill värkligen inte bli sjuk! Ni som undrar vad det är för skola så är det grans gymnasieskola i öjebyn.

Min syster kommer till helgen (1:a maj). Vi ska ha filmkväll med twilligt och benjamin buttons otroliga liv. Jag gjorde en liten deal med min kompis om han fick låna boken om jag kunde drömma  så skulle jag få filmen :)

Puss Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0