hej

hej som mina läsare säkert märkt så har jag inte skrivit på 3 veckor men här kommer ett in lägg iaf.
som jag skrivit för 3 veckor sedan så har jag varit på rix (ett festival läger för er som inte vet) i en vecka och sen så har jag varit i luleå i 2 veckor och tidigare var jag i piteå och träffade mina framtida klasskompisar, jag säger bara det att jag kommer att få en skit härlig klass ^^. som jag skrev nyss så har jag ju varit i luleå, men vi har stuga i skärgården där vi var minst i en vecka, jag säger då bara det att det är en av dom härligaste platser jag känner till! som tur har jag fotat lite så nu får se hur fantastisk plats det är!
men oturligt nog under de senaste 2 veckorna har jag blivit förkyld, och nej det är inte svin influnesan <-- stavas det så?
så jag har hostat som en tok i dag så jag har jätte ont i min mage! om det inte är det så har jag fått blindtarmen, för ont gör det.

och nu lite pix
fluga
en fluga i vårgårda

sjön/havet vid stugan

vass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0