yesterday

hej jag är lite små butter på min blogg men skit samma.
jag får väll snacka med oliven och höra om hon kan fixa mitt missöde.
hängde med mosen i går var till lippisen i mellis, införskaffade mig lite new stuff eller begangnade. mot en hylla och en skål fick jag mig ett par nya skor! :) och jag köpte mig en ny mössa också en blå basker. jag får väll ta och fota det jag köpte ^^

en sak som jag inte berättat är att jag kommer bli en röd tott innan den 23 augusti, som jag skrev i ett tidigare inlägg att hårfärg är rena giftet och det är det förstås, men det jag ska färga med är hänna färg och är helt och hållet naturmatrial (Y) och det står att färgen stärker håret och bla bla bla. det blir mycket bättre alltså. :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hihi, visst är den fin!? ^^

2009-08-13 @ 18:36:44
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Bästa bloggen - klockrent maja hahaha(y)=D

2009-08-17 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0