onsdag

hej alla coola som läser min blogg! ♥
i dag hade vi kulturdag på skolan min lektion startade inte förens 10! så det vart en ganska chill morgon. jag sydde om en gammal fjällräven skjorta som var lila,  jag kortade ärmarna och bytte ut alla knappat till svarta men med några som var lte större än dom andra. den blev riktigt bra faktist. jag ska lägga in en bild på hur den blev. ♥

jag har också fått mina glasögon i dag :) jag är skit snygg i dom och jag ser ut bra som hellst men en sak ororar mig antingen har jag ont i huvudet för glasögonen eller så är det för att det kanske är lite åska i luften!? men om det är mina nya glases så blir jag ju rent ledsen!

//maja

Kommentarer
Postat av: Olivia

LÄGG UT BILDER DÅ!!! :)

2009-06-11 @ 14:57:22
URL: http://mrlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0