fairytale!

hahah har just läst fokis blogg skit söt ^w^ jag måste med ge att min blogg är väääldigt tråkig jämnfört med hennes, men men så kan det ju vara :P

jag har i alla fall varit i luleå i helgen och shoppat och träffat syster. nu är i alla fall skolavslutnings klänning avklarat och nya skor har jag också och 2 nya linnen och en t-shirt (Y) jag är mycket nöjd över mina köp, just de jag har köpt två nya halsband  och hänna hårfärg (blont) det kommer blider på de nya grejerna snart <3

jag har en ny lover! charlie simpson släng dig i väggen (men löst, för du är ändå fortfarande bra♥)
men han är från Norge och sjunger fairytale och han vann melodifestivalen! och jag är helt såld på honom, på Alexsander Rydbak! aaw!♥♥♥


mamma och pappa kom dessutom till baka från grakland i dag och jag fick lite nytt då :)



puss maja♥

Kommentarer
Postat av: jag

fint! saknar dig<3 är du hemma i helgen?

2009-05-19 @ 17:55:17
URL: http://mrlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0