trött och slut

hu, denna dag har varit lite små jobbig inte så bra väder och bara allmänt seg dag! och efter middagen med klassen så satte jag mig med genetiken.
och nu snart ska jag sova i min sköna säg, jag har faktist hängt upp min sänghimmel så mitt rum ser lite prinssessigt ut♥ ^^
jag lånade en film på bibblan i går och jag har inte haft tid att se på den men det är NEWERWAS, är den bra? någon som vet eller får jag ta reda på det själv? <;

en annan sak jag funderar på vad blir årets sommar plåga? jag gissar först på fairytale med alexsander rybak♥ och sen candy med paolo nutini.♥ vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror faktiskt inte att den här blir sommarplåga. Lite för lugn för det känns det som :)

2009-05-20 @ 10:02:47
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0