36 500kr/år

redo för ett nytt aggretions utbrott? bra för jag är tydligen arg varje onsdag! emn som tur är det bara en stund och det har gått göver för ett tag sedan. jag har alldeles just durschat  <----- konstigt nog lär jag mig aldrig hur det ordet stavas men jag hoppas ni förstår ändå. varje gång mitt hår blandas med shampoo och sedan tvättas rent och blir torrt så är min kalufs som ett kråk bo, jag skämtar inte så är det till och med luggen är ett kråkbo.

street art i arjeplog!

jag har igentligen iget speciellt att skriva, men jag var och pantade en massa gammla flaskor och jag fick mig ett belopp på 108kr snacka om lätt förtjänta pengar! det på minner mig om gubben i skellefteå som hade 12 miljoner kronor på ett konto som han bara tjänat in på pantburkar och flaskor! inte dumt asså! tänk att plocka burkar för 100 kr per dag i ett år det skulle bli 36 500kr!!! tänk på det ni som vill tjäna penga på lättaste sättet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0