Logan Lerman dagens snygging! hahah :P

hej sitter här och latar mig framför datorn. är fortfarande mega snorig och har fortfarande feber!! jag har inte tid att vara sjuk nu!! :( vill inte det i alla fall! känner mig lagomt skabbig också, jag kan inte ta på mig linserna heller för det är inge bra när man är sjuk. uch, kanske man ska gå och duscha så man blir lite fräschare. någon som har ett tips på vad man kan göra när man är sjuk?.. jag kanske ska dunka igång en film.. king arthur? mmm snyggingar i den filmen :) såg percy jackson filmen i går och måste säga att han är ruskigt snygg hihi.

oooh snygging! man kan inte säga annat!


man kanske ska se en komedi, jag älskar komedier och jag älskar att skratta! humm.. kanske jag ska ta bilen till bibblo och låna en bok eller en film där?... kanske det!!! himmlarns vad smart jag är! :D

hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0