jag hoppas ni kommer ihåg era nyårslöften?

kom just på en kanon idé! eller det är mest för att jag ska komma ihåg vad jag ska lyckas med innan detta år är slut. det går ju så satans (ursäkta svordomen) fort, tiden alltså! två veckor kvar av sommarlovet och sen ska man börja plugga. mitt shema såg inte så jätte roligt ut men jag har ju haft ett kanon sommarlov så vad mer kan man begära? lite pina ska väl jämna ut det roliga. fick också ett ryck i natt och började städa mitt rum. det fick mig och tänka på ett litet citat från en bok som jag fick en gång "dammtussar kan vara ett bevis på att man har gjort något roligare" det stämmer nog tror jag. 

                                              tiden gå alldeles för fort (april 2009)
                                              goa minnen

och till min kanon idé igen, det är en liten lista på vad jag ska/vill utföra innan detta år är slut! (en på minnelse om nyårslöftet)

♣ jag ska bli vältränad. (inte suuper tränad, mer som snygg mage, snygga armar och ben. men mest för att jag ska må bättre och ska vara motiverad att plugga. enligt fanny så pluggar man bättre när man har tränat.)
♣ lyssna på bra musik, mer sånt som gör en lite nostalgisk.
♣ jag ska klä mig mera kreativt (typ färger och sånt!)
♣ jag ska vara/tänka mer kreativt.
♣ skaffa mig många bra minnen!

Sist men inte Minst

♣ JAG SKA HA JÄVLIGT KUL! 

var det inte en bra lista? allt för att man ska må bra :))) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0