khjskdh

hej, sitter här en fredageftermiddag och gör absolut ingenting. moa kommer halv sex. det blev lite sista minuten innan jag visste att hon skulle komma, i går faktist. nu väntar jag bara på att hon ska komma så vi kan gå och handla mat så vi kan laga middag. jag är också så himla duktig för jag har städat hela lägenheten. hoppas att jag får något gjort på läxfronten i helgen. men jag har då iallafall sagt till moa att jag måste plugga så jag tror att det fixar sig ;) i går var det innebandy turnering på skolan så jag tog lite bilder :)



Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 23:38:41
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0