skola igen!

hej nu känner jag faktist för att skriva ett litet inlägg. började skolan i går och det var full rulle direkt på morgonen med naturkunskap som vi ska ha ett prov på redan den 18:e! sen har jag ett omprov som jag ska göra i morgon 15.45! så jag hoppas ni håller tummarna för mig och ger mig en mental lyckospark i arslet ;)

men det blir ändå ingen rast, för v.4 den 25:e har vi matte prov i geometri.. men jag tror nog det kommer gå bra :D men ni får hålla tummarna då också och ge mig en mental lyckospark! :D

i morgon ska jag förförsta gången till special pedagogen barbro. jag har ju varit hos pedagåger förr men det är min första med henne

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0