3 juli 2010

hej :) av någon anledning så känner jag mig inte så pepp i dag elle vad man ska kalla det... suck.
var och badade med cp jim och mongo kevas igår. jag är ju faktist en riktig badkruka men när jag väl hoppade i så kom jim och dränkte mig nästan!! inte kul och det var kallt som satan! vad kallas det när man har hyperventilerat och det blir värre? kramp? nä nånting mitt i mellan kanske. så kändes det! dumma jim du är inte min bästis länge! kevin var typ full så han vågade inte bada helt och hållet men jim försökte då tamefanken inte att kasta i honom!! jag är typ upprörd.

tog en massa kickass bilder i går!! :D det var väl det som gjorde min dag i går :>

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0