fåååår

hejsan :)

Har haft en riktigt skön dag på skolan. Första och sista lektion arbetsliv. Det var svin kul och vi fick lära oss hur man svetsar! Japp jag skojar inte :D jag fick också veta efter åt att jag fått MVG!! I hela kursen!!!! :))))) Jag är skit glad!! Dessutom efter åt så hade jag verb test och jag klarade det!!! :D Woho! Äntligen! När är det bara matte provet i morgon och det ska jag klara!! Peppar peppar ta i trä!!

Det blev lite sen kväll i går för jag började att städa ur mitt rum. Vilket jag lyckades hyfsat bra med :) så nu är det bara typ 5 skoldagar kvar och man måste ju ta och börja någon gång med att plocka i hop grejerna.

Innan jag började med stor städningen så var vi ute och fotade fanny och jag. Vi tog tillfället iakt och gick till får hagen där fåren blev nyfikna och tyckte vi var roliga figurer som stod där och fotade. Fick i allafall roliga bilder (och fina) 


fanny får

en vardag på grans :)

får :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så duktig min lilla räka! Är så stolt över dig! Matten kommer gå bra för du är bäst! Puss!

2010-06-01 @ 20:47:43
URL: http://bralranus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0