dirty dirty sucker

Ja vad fan ska man göra? Gick för att kliva på bussen och vet ni vad? Den kör givetvis bara förbi mig! Så jag gick hem till min lägenhet ringer syrran får lite råd och så ringer jag dit , till ländtrafiken. Där svarar en malin som såklart gör sitt jobb så jag ska inte skylla på henne. Hon ringer buss chaffisen och snackar med honom och han pstår att jag varit mitt i en konversation när jag stog och väntade på bussen så han tog förgivet att jag inte skulle med. Men i själva verket så satt jag i busskuren ungefär 6 meter ifrån ett par som stod och pratade alltså bussgubben missade mig totalt. Men jag fick fan inte åka hem för det! Så därför sitter jag på en buss till arvidsjaur nu och där ska mamma komma och hämta mig. Fan vilken fantastisk mor man har! Over and out /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0