det är en rosa smurf!

hej i dag var en ganska tråkigt dag på skolan, eller jo vi gjorde en rolig grej för vi testade student mössorna i dag och fixade det som skulle fixas på dom! efter skolan slutade så åkte jag och mikaela in till stan. där investerade jag en fake-OP som inte var typ döds varm! jag lovade mig tidigare att aldrig ha OP på ofentlig plats men i morgon så ska jag nog op:a i min nya rosa op! när jag kom hem var jag tungen att ränsa bären vi plockade i går så nu ligger lingonen i frysen men rönnbären är inte helt ränsade. tydligen hade jag och elin typ plockat ett ton och det är skit många bär som var tvunget och kastas. tur att dessa bär håller längre utan att vara i frysen än blåbär och lingon!
sen ser min lägga ut som skit har stökat ner den igen. har inte orkat diska eller riktigt plocka undan saker och ting. funderar faktist på att stanna i helgen men jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ska ju ändå hem nästa helg! för jag har ingen som hellst aning hur jag ska hinna med saker och ting! kommer lixom ha hela nästa vecka fullbokad också. fan vad jag hatar och ha det så, jag menar okej med PA:t, ju snabbare vi blir färdiga desto bättre. men att vara med polare och göra annat skit är värkligen jobbigt. no offense men jag kommer inte palla med om det ska vara så hela året! man vill ju kunna ligga i soffan en kväll typ!
såhär kommer det se ut i september! tur man inte har bestämt en vecka iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0