FAN GANDALF! varning för ilska, ta det med en nypa salt!

bajsolle! bilr så pisst! kopierade just ut mina scheman för två veckor framöver och tydligen har jag två kurser exakt samtidigt! hur fan kan det gå till när ens schema ser ut som typ bombattentat! faans jävla skit! i så fall får jag typ springa mellan 2 lektioner typ 3 ggr i veckan under 2 veckor och kanske hela terminen! fy fan vad dåligt planering! dom har ju sagt att djursjukvården och historian INTE skulle krocka men det är precis vad den gör, sånt gör mig skit förbannat speciellt då jag ligger en kurs back jag kan inte vara utan någon fler kurs och så gör dom detta. ska fan bajsa i schema läggarnas skåp!!

JAG ÄR INTE GLAD JUST NU! DETTA MÅSTE FIXAS SNARAST, ANNARS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0