glada tjejen här va!?

hej sitter i old school OP:n nu, jag vet att klockan är typ ett snart men har inte idas göra mig iordning. ska dra fram min sy maskin i dag och fixa med klänningen. höll nästan på att glömma men fick mina fina jeffery campbell i går!! dom är så fina!

till middag kommer olivia så vi ska bjuda henne på mat och hon ska färga mitt hår brunt och jag ska färga hennes hår också. jo var på loppis i mellanström i går gissar vad jag hittar (det kommer låta hel knäppt) men världens smartaste sockerströare! haha ja jag vet 10kr!! människan kan ju knappast veta vad den sålt! för en likadan på tradera går på ungefär 300kr! 

okej jag kan ju förklara lite bättre varför jag blir så exited av en sockerströare, men så här är det: min mormor och morfar råkar äga en Nils Johan sockerströare, som jag ända sen jag var en liten unge har velat ha av någon weird anledning. varför vill en unge ha en sockerströare? den frågan kan jag faktist inte svara på men varför jag vill ha en i dag är för att den är ju sjukt smart och jävligt retro typ.


man trycker på knappen ovan på och ut kommer sockret under!


ps. bilder på mina campbells kommer senare!!
ps.2 kommer nog bilder på håret också!!
ps.3 klänningen får jag inte glömma heller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0