nu och då

nu sitter jag här skitig och äcklig, rätt chill. ska ändå ner i källarn och duscha snart men det är de som är det härliga med sommarlov att man behöver inte alltid bry sig. i dag ska jag nog dra ut på plassn och kika på ninas. sen hande jag tänkt göra en liten snusnäsduk av ett tyg jag köpt för år och dar sen, eller det kanske blir ett fint hår band vi får se!

sen så blir jag galen drömmer minst en gång i månaden om en viss person från episoder tidigare i mitt liv. vad vill han mig? (ni kan vara lungna det är ingen döing) jag önskar bara att jag kan få lägga minnerna från honom bakom mig och sluta tänka på det. men när man har slutat tänka på det dyker de upp i mina drömmar, vad är detta för en slags hemsökelse? sjukt jobbigt, hoppas det slutar snart. det sjuka är att det började början av sommaren då jag var i göteborg och sen har jag drömt ca 1-4 gånger i månaden. så har ju drömt nu om denne några gånger.

haha über gammal bild då jag var med i ett band som kallades tant röd. vi blev jätte bra, not! men roligt hade vi :) det var tiden i mitt liv som jag "var" popare. det är lite svårt att lägga märke till men har typ ett kilo halsband och har säkert massor av klämmor också i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0