mitt paket från eleven

åh har fått och öppnat mitt paket från eleven. det första jag gjorde var att testa läpptuchpennan, vilken grej! tycker att det blev skit fint köpte en lite rosa aktig färg kallad coral crush. super snyggt enda minuset är att läpparna känns lite torra men det är bara att smeta på lite cerat eller läppglans ovan på sen sitter det som en smäck!

ett tips är att inte vara så torr om läpparna vilket reulterar att det blir mörkare på vissa ställen se den lilla bilden


köpte även en ny mascara i dag innan jag gick för att hämta ut paketet, blev inte den nyaste av isadora de hade inte fått in den ännu. men efter som att jag är en bra flicka så gynnade jag affären här på plassn och köpte en annan modell.

fick också min fina palett med 120 färger, är super nöjd med färgvalet jag gjorde och längtar tills jag kan testa alla fina färg kombinationer! kanske man måste lägga till en ny kategori då typ smink eller något sådant? men för det mesta får jag min sminkinspiration från lindas sminkblogg. så vi får se hur jag gör tcker ju att sånt är super roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0