1st day

fösta dagen på skolan var nog som jag väntat mig, det var skönt att träffa alla fina människor. gick hem tididigare, kände att jag behövde det men ska på skolan då i morgon igen. det känns bra att vardagen lufsar vidare på ett normalt sätt efter allt tumult under veckan. så det passar sig bra med en mjukstart, har fortfarande inte klarat mig undan en dag utan några tårar men den dagen kommer. jag antar att många kanske tycker att jag överdriver med att grina lite då och då men jag kan inte rå för att de bara kommer. men kan ju i alla fall säga att det är bättre, mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den som tycker att du överdriver är inte riktigt riktig i huvudet kära lilla du! De är bra att gråta och släppa ut allt, du mår bättre av det i slutändan. Puss och kram bästa lilla syster. Älskar dig! <3

2011-08-25 @ 18:01:04
URL: http://bralranus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0