läxor...

jahap nu sitter jag hemma i arjeplog och gör klart lite skoluppgifter. det har varit en ganaska seg helg, när jag kom i fredags så träffade jag olivia vi köpte lite gott och sen hyrde vi en film (grown-up's) som var hyfsad lite små kul men jag hade förväntat mig att den skulle ha varit roligare.

Igår gjorde jag typ inte mycket jag såg två avsnitt av lots (legend of the seeker) så nu är jag på avsnitt 21, två avsnitt kvar och jag har avvärkat hela sesong ett. Mamma tror att det beror på lots att mitt internet går segt nu, för tydligen har man bara 48 timmar på youtube, men varje avsnitt av legend of the seeker är en timme och jag hade då sett 18 avsnitt så jag hade alltså sett 18 timmar på youtube. HA! Inte 48, så resten måste vara en blandning av spotify, facebook, blogg.se och blogglovin + lite spel som mikkiz spelade typ..
Anyway så såg jag dream girls i går och den var jätte bra! Sen la jag mig och sov. 

I dag har vi firat Johanna, hon fyller år i morgon. så vi har käkat tårta och allt som hör till. i kväll bär det av till Öjebyn igen.

// Majjen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0