Mat.

Hej, ska snart sätta mig och plugga på matten som jag ska ha prov på snart. Men först så måste jag faktist säga att jag måste bli bättre på detta med maten. har varit jätte slarvig nu sista veckorna med att äta bra, kan också bero på att jag har haft ett hungers sug hela tiden. Men jag ska inte skylla ifrån mig för mycket för det beror nog mest på mig själv att jag inte kan hålla pli på mig. när man har ätit en godsak så har man fått smak för godsaker men nu i veckan börjar socker avvänjningen igen och jag ska bli en riktig hurtbulle (på riktigt denna gång!). Ska också gå till nautilus i morgon och köpa ett simkort så jag kan sticka dit och simma. Det känns skönt att jag har bestämt mig igen att jag ska bli nyttig, jag vet ju att jag mår bättre av det och det är ju de man ska sträva efter eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0