läxor:√

Snart har man gjort allt som ska göras, alla uppgifter som är kvar är snart färdiga för att skickas in. I morgon är det engelska förhör, ska plugga lite på det. I helgen ska jag skriva klart min engelska historia och så ska jag skicka in den. Jag ska prata med Monika om när jag ska göra fysik provet och jag ska skicka kemi redovisningen till Anki.

Jag har nu också bestämt att jag ska skita i kemi A för jag suger totalt på hela kursen har klarat ett prov av 5st och det kommer fler. Det känns bara deprimerande att fortsätta försöka. Jag ska gå på lektionerna så jag får IG i krusen, det är ju ett betyg faktiskt. Om jag slutar gå på lektionerna kommer jag få ett streck och det är inte ens ett betyg. Tur att jag har fixat så att man slipper kemi B.


Bläää!!

Det känns ju tråkigt att man ska behöva göra såhär men jag vet redan att jag inte kommer klara detta, jag orkar inte slösa en massa energi på något som jag vet är för svårt för mig och som jag vet att jag inte kommer att klara. Man vill ju inte gå ut med en massa IG:n men man får ju ha ett visst antal IG när man går ut och jag kommer att ha ett. Jag ska kolla med syon hur det var med det där med slut betyget.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är nog ett klokt beslut! Bättre att satsa krutet på andra kurser än på kemin! Jag tror på dig systeryster, du är bäst! :)

2011-02-23 @ 14:37:18
URL: http://bralranus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0