måndag och det är snart helg igen!

Jaha då var helgen över, nu längtar man bara till nästa! Men som vanligt har man fullt upp i skolan. Så är det när man går Nv... Vilket man ångrar lite nu men jag tror det ska gå bra hoppas jag. Har en uppsats om Liberia som ska vara inlämnad på onsdag sen så har jag prov i kemi 8:e februari och sen matte prov den 17:e! Så det är full rulle nu. Det känns som om min plugg lust har kommit tillbaka det går bra med både matten och kemin i skolan just nu, det får en att bli liiite pepp på att plugga men bara lite. Peder var här och hälsade på mig i dag och han hjälpte mig med datorn. Tydligen var det en kabel som var fel in stoppad, så jag har haft en cepe dator i ett halvår nu p.g.a. En jäkla kabel.... -_-'

jo köpte ett par nya skor i helgen ska lägga upp en bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0