plugga...? näää

Blir lite sur på mig själv.. För att jag hade bestämt mig att idag ska jag plugga och vad är det som händer? Jo, jag har ingen motivation alls satt minst 15 min med matten innan jag blev less + att jag inte förstod något.. Men jag blir ändå sur, varför kan jag inte för en gångs skull få lite plugg motivation? Det skulle sitta fint just nu. Ja vad jag undrar nu, hur FAN kommer det att gå för mig på provet? Det är ju för fanken på fredag!

Jag fattar inte försökte flera gånger men varje gång så kom jag på något annat att göra för att det var alldeles för svårt att fortsätta. Det kanske inte är min dag helt enkelt. Det får bli i morgon, nu är det bestämt! Ska gå en promenad först, har hört att det gör att man har större lust att plugga mer då. Någon som har något fint tips till mer motivation att plugga? Jag tar väldigt gärna emot dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0