god night

aaargh! snart är helgen över, har suttit ensam hela tiden typ ( alltså efter jobbet ) men i morgon lär väl johanna komma hem och på måndag kommer mami och papi hem. farfar var och hälsade på i dag typ 5 min. han tänkte passa på då han passerade lilla arjeplog att hälsa på sin son, men som inte var hemma. synd. aja, i morgon blir det 6 dagen innan jag slutar. känns taskigt och säga att jag längtar för jag trivs väldigt bra men man trivs väldigt bra att vara ledig! ;) 

nu ska jag lägga mig och sova för jag börjar jobba kl 07.00 i morgon, delad tur IGEN. men men vad gör man inte för pengar hehe.

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, man ska uppskatta det man har.



Vilken sötnos btw! :)

2011-08-02 @ 11:28:30
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0