I don't give a damn!

hej beger mig till arjeplog i dag, jag och syrran har lite att fixa innan vi åker. vi ska på lite affärer.

sen vill jag ta upp att jag tycker inte det är okej att kommentera mina inlägg med kommentarer som; gå in på min blogg så kan du vinna bla bla bla eller gå in på min blogg om du röstar på min klänning så blir du veckans blogg..

vad fan spelar det för roll det är väl kanske bara ett par stycken extra som läser min blogg då.. jag bloggar inte direkt för att bli känd, mest för att det är bra för mitt handikapp (dyslexi). visst det är väl alltid roligt med läsare men då vill man ju också att de är in på ens blogg för att den är bra inte för att annonsera sin egen? sånt gör mig så sur, jag har mellan 5 och 20 läsare per dag jag kanske inte direkt den bloggaren man ska skriva såna inlägg till. för det fösta så skriv sånna kommentarer till kända bloggare, det kanske sitter nån liten nörd och kikar igenom alla kommentarer. för det andra, så lägger jag bara upp kommentarerna på min blogg för att jag är snäll MEN jag tycker INTE att det är okej.

sluta nu inte kommentera bara för att jag blir lite irro på just sånna kommentarer, men ni kan ju tänka på det. :)

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin svarar: Okej!! Ja^^ Vi får se vad det blir för kamera:D

2011-07-21 @ 15:44:27
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0