i thinking about summer

hej i dag har jag inte gjort ett skit eller jo, jag var på möte på banken så nu har jag en internetdosa yey me! sen så var jag och pappa på bibblo och låna lite böcker och filmer. har redan hunnit se en av filmerna så den sista blir nu då. det blir världens finaste film across the universe för er som inte vet vad den handlar om så är det en film som spelar ut sig under 60-talet och i den filmen har vi jude och lucy som blir kära och en massa sker.. men det bästa med filmen att dom har gjort den som filmen mammamia fast med bam bam baaam....: beatles! så det är typ ca 30låtar som de underbara människorna har gjort med i filmen!!

nog om det i morgon börjar jag jobba suck, känner mig inte så taggad men det går nog över när man väl är inne i jobbandet. det brukar alltid vara så att man inte är så tagg eller lite nervös till och börja med men sen då man väl har börjat går allt som en dans! haha jag hoppas att det går bra de 4 ½ veckor som jag ska jobba och mitt i hela jobbet kommer jag och olivia sticka till peace and love. (BTW, någon som är intresserad av en P&L biljett? för det är så att olivia har en till övers. vi skulle bli jätte glada om det är någon med körkort som vill köpa så vi kan samköra ner till borlänge. biljetten går på ca 1600kr och är för hela veckan, vi kommer att åka dit torsdag kväll.) sen kommer jag ha en vecka mitt i smeten som jag är ledig, GR8! och när jag går av för sommarn beger jag mig till PDOL. spännande.


Kommentarer
Postat av: anna

RE: blev bättre ju längre in dagen invigdes :). Har troligtvis råkat ut för en rejäl sträckning :(

2011-06-20 @ 23:50:51
URL: http://menanna.blogg.se/
Postat av: Olivia

Fin bild! Nu säljer jag den till vem som helst. Vi får köra ner själva, du kan ju ta första biten så tar jag sista?

2011-06-22 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0