ohohooo lalalaaaa





nu är jag tillbaka! ;) i alla fall för ett par dagar, börjar ju jobba på tisdag och fyra ½ veckor frammåt. det kommer mycket troligt vara dålig update beroende på hur mitt schema ser ut.. men vi får se ska inte säga något i förväg. jag har en massa bilder jag vill lägga upp nu men jag har ingen ork till att ladda in dem på datan. köpte ett par skit söta klackar på myrorna i går. de är bruna fet klack och liten snörning längst fram. sen har jag vanliga skor som jag köpt nya inte seckondhand. de blev nike skor, är lite rädd att de ska se stora ut men wtf vem bryr sig? sen har jag köpt ett nytt linne från JC och en stickad tröja (skit fint). sen har jag fett med inspiration nu från Stevie Nicks och Yoko Ono. njas.

puss puss / maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0