sommarlov!!

ja det är när man är ute i solen och leker som man blir brun.. och bränd. suck, jag har bränt mig. mina axlar är knallröda och bränner som tusan. jag hoppas att de blir lite mindre i morgon men annars är hela jag typ brun röd som kommer gå över till brun i morgon hoppas jag. men jag är glad för jag behöver inte slösa pengar på att sola solarie utan jag fick min fina norrländska sol i dag! kanske också världens skönaste skolavslutning.. vi kastade oss i sjön och badade för fullt utan att frysa!! det var otroligt skönt! så jag är glad ändå fast jag är bränt som en korv kan bli om man steker den förlänge på ena sidan. tyvärr har jag inte fotat i dag men de kommer garanterat komma bilder efter göteborg resan. juste har jag sagt att jag ska till göteborg i morgon? :) det kommer bli awesome!


en favorit i repris! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0