count on me

hej alla sötisar!! har en ledig dag i dag från skolan! de ni! skönt för jag tvättar och städar lägenheten eftersom jag inte kommer att vara här förens PDOL. så nu packar jag för fullt och städar och fotar. känner mig skit nördig som tar med mig kameran exakt överallt! ja, systemkameran. är det inte kulmpigt att släpa på den? nej för jag blir så lycklig av fina bilder att jag nästan kan släppa en tår! :')

i går var det världens finaste fotodag! så nu kommer det en bildbomb till (^v^)

fanny går till skolan
jag och fanny passade på att ha klänning när det var skit varmt och soligt!

petter kastade gräs på mig och elin. detta ledde då till ett litet krig då jag och elin jagade petter runt hela skolområdet med gräs i högsta hugg!

petter gömde sig uppe på taket.


elin och petter posar


vi lagade 3 rätters middag på nbp:n och petter var stand-in matlagerska.


vår delicous efterrätt: vitchokladmosse med hallon och melon


vi fick fika för 3:e gången den dagen. helen bjöd på kolatårta!


men elin föredog myror haha skoja!



efter fikat skyndade alla sig hem för att duscha bort all svett. sen möttes vi alla på gräsmattan utanför mig och fanny och tog en massa kort tillsammans! :)

sen drog vi till hammenviken där det var grillning, brännboll och bad.

badning på G!

lina badade som tusan hon trivdes som fisken i vattnet!

det var världens vackraste solnedgång också

det var i går :)

Kommentarer
Postat av: mos

ÅH JAG GILLAR BILDBOMBER! fast du borde ha dom större! de syns typ inte för de är så små :/

2011-06-13 @ 18:04:50
URL: http://prinsmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0