fyndar maja!

YO YO! today har jag varit och shoppat en massa på second hand (loppis, återvinning, rödakorset). Yeah, jag är miljövänlig! Och ingen kommer att se ut som jag för jag är orginell! Anyway köpte två par skor, ett par klickiiklackar och ett par coola halv tant skor, haha (köpte det på loppisen) dom kostade 20kr styck. Köpte också 5 suuuper schnygga muggar som jag tängte ge till Olivia. Om hon vill ha dom annars tar jag dom själv.

På återvinningen så snappade jag åt mig en tavla som var för 50kr men den var lite trasig så jag prutade ner den och fick den för 20kr, konstvärket var av en J Drugge. Sen på rödis så fann jag en lusekofts liknande kofta i rött som kostade 40kr hittade också en blus för 30kr.

Sen så var jag inte så miljövänlig längre men sprang in på cubus med mormor och hittade en helt vanlig grå hoddie som jag har tänkt köpa skit länge för 149kr säkert någon stackars taiwanes som suttit och gjort den. Huvva, jag får glädja mig med att jag har handlat på ställen där pengarna går till välgörenhet!

Lägger upp bilderna i morgon eller på måndag över vad jag har handlat och de från då jag träffa dr jones och jokkas.

puss och gokatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0