Genom dina ögon blir FILM!

jag är så himlarns glad! en av mina favorit böcker ska bli till film. Stephenie meyers andra bok som handlar om Melanie "Mel" Stryder och vandraren "wanda" ska äntligen bli till film!



Alla har säkert sett eller hört talas om twillight böckerna som Meyer har skrivit. Men denna, genom dina ögon är en fantastisk hisoria med spänning, kärlek och vänskap som måste läsas. historien utspelar sig på jorden men jorden har blivit övergaden av utomjordningar. dessa utomjordingar tar inte bara över världen utan också människornas kroppar. men det finns fortfarande ett par överlevare kvar av människorna och melanie är en av dom eller var, hon är fast i sin egen kropp med en själ (rymdisarna kallas så) i, men melanie vägrar att ge sig av. Själen vandraren som är den nya värden för kroppen är lika envis till en början men övartalas sedan av melanie att göra saker som hon aldrig skulle.

detta är en fan video efter som det inte har kommit ut någon trailer ännu. 


Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Jag har läst boken genom dina ögon minst en miljon gånger och jag har länge undrat om det ska bli en film, och nu ser jag ju att det kommer bli det men du vet inte när den kommer komma ut?

2011-03-13 @ 14:07:10
Postat av: steghenie meyer fan

OMG! äru seri? asså älskar den här boken om den kommer ut på film DÖR jag!!!!



hoppas, hoppas, hoppas!

2012-03-11 @ 10:07:34
Postat av: Kiki

Herregud! Herregud vad bra !



OMG! Läst den ca. 30 om och om igen och undrat varför ska twillight bli film när den här underbara boken förtjänar det mer!?

2012-04-23 @ 12:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0