hemma i öje

hej nu är man tillbaka i öjebyn men ingen skola ännu, har nämligen sjukanmält mig today. mm ja jag vet att jag är typ frisk från magsjukan men min mage har fortfarande det lite besvärligt. så bestämde att jag skulle hålla mig hemma i dag och dra till skolan i morgon. så även om man är sjuk och ensam blir det inte bara tv tittande, men vad säger jag!? inget tv tittande jag brukar ju bara ha igång mtv så slipper man fastna utmed datorn. 

sen så fick jag en fråga i går angående genom dina ögon filmen.

svar: jag tror filmen kommer någon gång i sommar, vad jag läst så kommer det mer info nu i vår t.ex. trailers mm. det kan också bli till hösten filmen kommer, men jag ska hålla utkik efter mer om detta för jag är så sjukt sugen på filmen själv.

det är kul att de är lite okändisar som besöker min blogg och inte bara typ min mamma, hehe.

Nog om det. I helgen var jag ju ute med mina polare tog det riktigt lungt hade kul och fick mig massa skratt. Tyckte bara att de var synd att jag glömde ta med mig kameran. Jag tror inte heller Olivia skulle bli glad om jag la upp bilden på henne och Jean Pierre, en fransos/marokan. Han var väldigt slibbig men han bjöd oss på gratis drinkar så de var topp. Visst jag ogillar gubbar som är 40 bast som kommer och klänger på en och vill att man ska följa på efterfest i deras byxor (okej nu överdriver jag).

Men killar som hänger som en liten hök bakom en hela kvällen utan att säga något eller göra något förutom att försöka fånga ens uppmärksamhet genom att brottas med sin kompis eller står och tjuvlyssnar på konvesationer med människor man inte träffat och pratat med på år och dar. Pinsamt och jääävligt jobbigt. Kan ju bara säga att Jean Pierre inte ska få blame för den i alla fall.


- maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0